Sony Xperia Z2 SGP521E1 10,1 inch / zwart / 16 GB / 4G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia Z2 SGP521E1 10,1 inch / zwart / 16 GB / 4G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marcvs1973 02-03-2015

Tablet nu twee maanden in gebruik, hier enige ervaringen.
Mooi en helder beeldscherm wat goed en snel reageerd.
Opstartsnelheid is super, je kunt gelijk aan de slag.
Accuduur is ruim voldoende.

gunthersky 01-03-2015

Bijzonder mooi beeld. Licht maar toch vrij stevig aanvoelend. Goede autonomie van de batterij. Leuk voor op vakantie aan het zwembad, ben wel benieuwd hoe leesbaar het scherm zal zijn bij veel indirect zonlicht.

Pascal100 01-03-2015

uniek beeld snelle opstarttijd en krachtige batterij wat verwacht je nog meer van een tablet...afwerking is van een zeer hoog niveau.

BPi40 07-02-2015

Mooie weergave van kleuren, snel toestel, accuduur mocht ietsje langer wat mij betreft.
Mooi design, licht en handig !

rudyvw 24-01-2015

Foto's en film zijn natuurgetrouw. De snelheid van het beeld is snel. De accu gaat gemiddeld 6 a 7 uur mee.
heb de XperiaZ2 ook gekocht voor zijn waterdichtheid Ga deze tablet voornamelijk gebruiken op mijn boot.

mathieu24 31-12-2014

Het scherm is groot en duidelijk. Wel gevoelig voor vingerafdrukken. Toestel is volledig waterdicht, maar reageert wel op waterdruppels.
Het toestel is zeer snel en betrouwbaar.

Haeck Ronny 29-12-2014

Deze tablet van Sony voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Heel gebruiksvriendelijk en afgewerkt met heel degelijke componenten. Conclusie je krijgt een superieure tablet voor een prijs buiten concurrentie. Een aanrader voor wie nog zou twijfelen!

stevenvdg 11-12-2014

Een zeer degelijke tablet. Ik ben er zeer tevreden over. Doet alles wat het moet doen! Het design is echt Super! Tot nu toe heb ik nog geen nadelen ondervonden, wel zou ik de volgende keer geen tablet met 4g kopen wegens te weinig gebruik van 4g. Je kan namelijk je gsm als router gebruiken.